Bus Bound - Modern Bus Pack
Horizon w nowej generacji w pakiecie Modern Bus! Zestaw nowoczesnych autobusów zawiera Horizon Hydrogen 40ft Gen2 oraz 3 dodatkowe skórki doskonale wpasowujące się w klimat tego modelu. Korzystanie z tego modelu zapewnia również modyfikator +2x na przystankach.