Bulletstorm: Full Clip Edition Duke Nukem Bundle
Wciel się w postać Graysona Hunta, którego statek rozbił się na opuszczonej planecie, i zdecyduj: przetrwanie albo zemsta! Grayson Hunt — skazany na banicję członek elitarnej grupy zabójców Dead Echo — pała ślepą żądzą zemsty, a jego kompani, uwięzieni na planecie Stygia, są zdani tylko na własne siły. Hunt musi wybrać: uratować drużynę albo zmierzyć się ze zdradzieckim dowódcą. Rozegraj całą kampanię Bulletstorm: Full Clip Edition jako Duke Nukem z kinowymi dialogami i nowymi kwestiami wypowiadanymi głosem Duke'a! Bulletstorm: Full Clip Edition to najpełniejsza wersja Bulletstorm — z wszystkimi dodatkami oraz nową ekskluzywną zawartością!