Blood West: Dead Man's Edition
Rewolwerowiec / Szaman Zagraj w obie historie i doświadcz wszystkich nieopisanych okropności Krwawego Zachodu! Dziwne legendy Zachodu spotykają się z przerażającym horrorem w BLOOD WEST, wciągającej strzelance FPS z elementami skradanki. Wciel się w Nieumarłego Rewolwerowca, skazanego na wędrówkę po jałowych ziemiach, dopóki nie uda mu się oczyścić ich z klątwy i uwolnić swoją duszę. Czekają na Ciebie 3 zróżnicowane scenariusze, rozwój postaci oparty na atutach i ponad 20 godzin rozgrywki! Blood West: Dead Man’s Promise oferuje nowy rozdział wciągającej akcji FPS typu stealth. Jego przebieg przeniesie cię do znanego miejsca w nieznanym czasie. Jako ojciec Twena będziesz musiał spłacić swój dług wobec Boga Śmierci i walczyć o zagubione dusze dla jego herolda. Przygotuj się na kolejną przygodę w dziwnym zachodzie z nowymi przerażającymi horrorami i nową bronią, aby odesłać je tam, skąd pochodzą.