Hardkorowa, krwawa strzelanka, w której trzeba odpierać ataki żywych trupów za pomocą pułapek niszczących, barykad obronnych, a także broni do walki na małą i dużą odległość. Zniszcz zombie, zdobądź gotówkę i przygotuj się na kolejną falę. W czasie przerwy można kupić niezbędną broń, rozmieścić pułapki i barykady obronne, naprawić pułapki, które przetrwały poprzednią falę. Nie zapomnij rzecz jasna sprawdzić również stanu zapasów kul i przywrócić sobie zdrowie. Różne rodzaje umarlaków mają różne cechy. Są wrogowie atakujący z daleka, jak i mądrzejsi zombie, unikający niektórych pułapek. Wybierz optymalną strategię przetrwania. Aby grać z największym powodzeniem, musisz kontrolować wydatki na zdobyte zasoby. Od tego zależy jak długo przetrwasz.