Blood Bowl 2: Legendary Edition to adaptacja wideo nagradzanej gry planszowej Games Workshop – mistrzowskie połączenie futbolu amerykańskiego i świata fantasy Warhammera w niesamowitej turowej grze strategicznej. Graj 24 rasami, z których każda ma własnych Gwiezdnych Graczy. Odkryj nową, niekończącą się ligę solo i zupełnie nowy tryb Wyzwanie. Po raz pierwszy w historii Blood Bowl ożyw swoje mecze, wystawiając drużyny złożone z graczy różnych ras lub stawiając wszystko na skład wyłącznie z Gwiezdnych Graczy! Mnóstwo nowości w trybie wieloosobowym jeszcze bardziej rozszerza możliwości graczy w zakresie komunikowania, tworzenia, organizowania i personalizowania swoich lig i rozgrywek online. Warhammer Classics Warhammer Classics to kolekcja największych tytułów z annałów historii gier wideo Warhammer, obejmująca ostatnie 30 lat, przywrócona do życia jako seria, aby uczcić ich kultowe dziedzictwo. Ze względu na ich klasyczny charakter część treści może nie odzwierciedlać dokładnie obecnych przedstawień, wiedzy o świecie ani prezentacji w aktualnych uniwersach i realiach Warhammera.