Blasphemous + Blasphemous 2 Bundle
Cud cię wzywa, grzeszniku! Ten zestaw zawiera obydwie części przebojowej gry indie Blasphemous. Wejdź do świata Blasphemous i bierz się do ćwiartowania. Blasphemous 1 to przedstawienie postaci The Penitent One – jedynego ocalałego po masakrze bractwa „Cichego Żalu”. Musisz wyzwolić świat uwięziony w niekończącym się cyklu śmierci i odrodzenia oraz dotrzeć do źródła swojej męki. W Blasphemous 2 budzisz się w grobowcu w nowym, nieznanym świecie i po raz kolejny rozpoczynasz walkę z Cudem. Zanurkuj w niebezpieczny świat, pełen tajemnic i sekretów do odkrycia. Przebij się przez hordę potwornych wrogów, stojących na drodze ku ostatecznemu zakończeniu cyklu. Niesamowita ścieżka dźwiękowa i przepiękna pikselowa grafika wciągną cię w ten nieziemski świat.