Blade of Darkness
W środkowych królestwach czai się nowe mroczne zagrożenie. Granice strzeżone przez walecznych rycerzy króla nie są już bezpieczne... Przerażające grupy orków – liczniejsze niż kiedykolwiek – czyhają na wszystkich drogach... Dumni nomadowie, ludy stepów, muszą uważać na bestie kryjące się w ciemnościach... Nawet opasłe krasnoludy skryte w podziemnych pałacach nie ukryją się przed niebezpieczeństwem, gdy z przepastnych tuneli ich kopalni nieubłaganie wynurzają się armie ohydnych potworów. W tej wersji dostosowaliśmy grę do współczesnego sprzętu, dodaliśmy obsługę szerokiego ekranu z rozdzielczością do 4K, wprowadziliśmy nowe ustawienia wyświetlania i poprawiliśmy ogólną stabilność gry. Jednocześnie rozgrywka, zawartość gry i fabuła pozostały bez zmian – zapewniając oryginalny klimat gry Blade of Darkness. Światem zawładnął chaos. Tylko wspomnienia najstarszych przywołują działania bohaterów i garstki wojowników, którzy w odległych czasach walczyli przeciw siłom chaosu. Inana, matka wszystkich żywych istot, podarowała potężny miecz bohaterowi, by ten wkroczył w Otchłań i pokonał zło. To jednak było dawno. Teraz potrzeba nowego bohatera. Wybrańca godnego dzierżyć miecz bogini i gotowego zniszczyć wroga – tym razem na zawsze.