Blackguards 2
Blackguards 2 to taktyczna gra RPG rozgrywana w systemie turowym, cechująca się wymagającymi bitwami na heksagonalnych polach i realistyczną historią zemsty. Obierz styl gry – do wyboru masz walkę wręcz i dystansową lub rzucanie niszczycielskich zaklęć. Opracuj podstępne strategie i pokonaj bezwzględnych wrogów. Wszystkie działania mają daleko idące konsekwencje, ponieważ każda decyzja to marsz przeciwko popadnięciu w szaleństwo.