Ben 10 Zestaw
Baw się, grając w obie gry z serii Ben 10 Zawartość zestawu: Ben 10 Zmierz się z jednymi z najbardziej niesławnych przeciwników Bena, między innymi z Zombozo, Królową Pszczół i Pogodynami. Odblokuj i zmieniaj się w 10 niesamowitych form obcych Bena. Używaj potężnych ciosów każdego z obcych – właczając w to Super Ataki – i załatw swoich przeciwników druzgocącymi kombinacjami oraz rozwiązuj łamigłówki wykorzystując ich unikatowe umiejętności podczas odkrywania nowych, fascynujących historii w trzech nowych przygodach. Ben 10: Wyprawa po moc! Złowrogi Hex rzucił klątwę na Europę – tylko Ben 10 może go powstrzymać! Eskploruj trójwymiarowy świat pełen akcji, łamigłówek oraz tajemnic i uratuj świat przed zagładą! Kolekcja znakomitych gier, które zapewnią niezapomniane godziny rozrywki każdemu graczowi!