Battleborn
ZAGRAJ ZA DARMO JUŻ TERAZ! Darmowa wersja próbna Battleborn zapewnia nieograniczony dostęp (bez limitów czasowych czy poziomu) do fantastycznych bitew wieloosobowych 5 na 5 w tej pełnej bohaterów strzelance autorstwa twórców Borderlands. Co tydzień zmieniają się dostępni bohaterowie, których w sumie jest aż 30. Spodobał ci się któryś z nich? Na stałe odblokuj i spersonalizuj swoich ulubieńców poprzez zakupy w grze albo rozszerz do pełnej wersji i odblokuj wszystkich 25 oryginalnych bohaterów premierowych oraz tryb fabularny Battleborn PvE. Możesz też zdobyć Season Pass i odblokować 5 bohaterów popremierowych oraz story operations. Wszelkie postępy z darmowej wersji próbnej, w tym profile gracza, statystyki bohaterów i opanowane umiejętności zostaną przeniesione do pełnej wersji gry i przepustki sezonowej. Koszt zakupionych wcześniej indywidualnych bohaterów zostanie zwrócony po nabyciu gry lub Season Pass w formie używanej w grze waluty. W PEŁNEJ WERSJI GRY Niezwykła grupa wypasionych bohaterów walczy, by obronić ostatnią gwiazdę we wszechświecie przed tajemniczym złem – oto fabuła tej pełnej bohaterów strzelanki autorstwa twórców Borderlands. By ją obronić, musisz wykorzystać każdy rodzaj postaci i broni, jaki można sobie wyobrazić – od cybernetycznych ludzi-orłów przez samurajów wampirów po wielkich jak góra gości z minigunem. Tnij i blokuj, biegaj i strzelaj, rzucaj czary i skacz lub po prostu rób z przeciwników mielone, budując i rozwijając w międzyczasie swój osobisty zespół bohaterów. Wybierz ulubioną postać i walcz samotnie lub współpracuj ze znajomymi, wykonując misje fabularne. Możesz też zmierzyć się z nimi w szybkich, rywalizacyjnych rozgrywkach wieloosobowych. BOHATEROWIE Młoda fechmistrzyni. Robot lokaj. Karzeł ekshibicjonista. To zaledwie mała próbka zróżnicowanej listy bohaterów Battleborn, z których każdy dysponuje wyjątkowymi rodzajami broni, umiejętnościami i stylem walki. Którego wybierzesz ty? WIELOOSOBOWA ROZGRYWKA PVP Drużynowa rozgrywka wieloosobowa Battleborn pozwala mierzyć się w sieci do 10 graczy w systemie 5 na 5 i zawiera cztery różnorodne tryby gry: Incursion, Capture, Meltdown i Face-Off. TRYB FABULARNY Włącz tryb fabularny Battleborn i walcz, by chronić ostatnią gwiazdę we wszechświecie. Opowiadanej w grze historii można doświadczyć w całości jednoosobowo lub współpracując ze znajomymi zarówno na podzielonym ekranie, jak i w sieci.