BATSUGUN Saturn Tribute Boosted
BATSUGUN: zastrzel ich! Awansuj dzięki pokonywaniu wrogów i nabieraj siły, zdobywając doświadczenie! Zmiataj wrogów nawałnicą pocisków i bomb! Strzelanka z agresywnym ogniem zaporowym! BATSUGUN: strzelanka fabularna! Poznawaj fabułę z 6 różnymi pilotami. Dialogi i zakończenia zmieniają się w zależności od wybranej postaci i drużyny! Doświadcz dramatu wojny z ekipą BATSUGAN! BATSUGUN: strzelanka mechaniczna! Czołgi, myśliwce i dwunożne roboty Armii Rewolucyjnej atakują na lądzie, morzu i w powietrzu! Chwila, gdy te masywne maszyny pogrążają się w rozrywających je na strzępy eksplozjach, musi być satysfakcjonująca. Nie spuszczaj oczu z ekranu, bo nie wiadomo, jacy wrogowie się na nim zaraz pojawią. BATSUGUN: strzelanka na punkty! Zniszcz wszystkich wrogów i znajdź ukryte premie. Ranking online wzrósł od czasów wersji arkadowej. Celuj w najwyższy wynik powyżej 100 mln punktów! Więcej opcji BATSUGUN dla lepszych doświadczeń z BATSUGUN! Tryb oryginalny odtwarza ekscytujące momenty wersji arkadowej, a tryb specjalny został odnowiony poprzez dostosowanie wyważenia. Funkcje wspomagania i personalizacji wpierają graczy na polu walki, które na nich niecierpliwie czeka! Wspomaganie wszystkiego od powtórek po trening! Przewijaj, by korygować pomyłki, zapisuj i wczytuj stan gry, wybieraj ulubione etapy i doładowania na start, próbuj ponownie z ostatnim samolotem... wszystkie te opcje, których brakowało w oryginalnej wersji, są już dostępne! Rozszerzona zastała też punktacja, aby zapewnić więcej wyzwań. Spersonalizuj swoją grę dzięki dodatkowym ustawieniom! Ulepszony wyświetlacz HUD pokazuje wskaźnik doświadczenia, punktację ukrytych premii, imię wybranego BGM oraz funkcję playlisty, która pozwala grać z ulubioną wersją BGM. Wybierz preferowane proporcje ekranu z spośród trzech dostępnych opcji: standardowej, arkadowej lub portretowej. Nowe aranżacje muzyczne! Dodano nowe aranżacje muzyczne od fantastycznych kompozytorów muzyki do gier takich jak Shinji Hosoe, Yosuke Yasui, Hagane, Daisuke Matsumoto i WASi303! Dzięki funkcji playlisty można w pełni cieszyć się unikalną muzyką tej gry! Czym jest BATSUGUN? BATSUGUN to arkadowa strzelanka od Toaplan wydana w 1993 roku, która stała się pionierem gatunku bullet hell. Nowa wersja odtwarza klasyczną grę z ogromną ilością pocisków na ekranie i zasadami łatwym nawet dla początkujących oraz unikalnym wyważeniem.