Batman: Return to Arkham
Powróć do Arkham, aby doznać niezwykłych przeżyć w dwóch z najbardziej uznanych przez krytyków gier ostatniej generacji: Batman: Arkham Asylum oraz Batman: Arkham City, w wersji z całkowicie zremasterowaną i uaktualnioną grafiką. Batman: Return to Arkham zawiera pełne wersje obu gier oraz całą wydaną dotychczas zawartość dodatkową. W Batman: Arkham Asylum gracze będą mieli szansę przeżycia mrocznej, nastrojowej przygody w znajdującym się w Arkham Asylum –Gotham City, szpitalu psychiatrycznym o zaostrzonym rygorze , w którym przetrzymywani są niepoczytalni przestępcy. Wykorzystując legendarne gadżety Batmana, wyjdź z cienia i skonfrontuj się z Jokerem oraz innymi superprzestępcami z miasta Gotham. W Batman: Arkham City gracze znajdą się na wzniesieniach w Arkham City – mocno ufortyfikowanej rozległej dzielnicy w samym sercu Gotham City. Batman Arkham City to nowe ulepszone funkcje gry, a także zupełnie nowa fabuła, w której dochodzi do spotkania całej gwiazdorskiej obsady klasycznych postaci oraz zbrodniczych złoczyńców ze świata Batmana.