Batman: Return to Arkham - Arkham Asylum
W Batman: Arkham Asylum gracze będą mieli szansę przeżycia mrocznej, nastrojowej przygody w znajdującym się w Arkham Asylum –Gotham City, szpitalu psychiatrycznym o zaostrzonym rygorze , w którym przetrzymywani są niepoczytalni przestępcy. Wykorzystując legendarne gadżety Batmana, wyjdź z cienia i skonfrontuj się z Jokerem oraz innymi superprzestępcami z miasta Gotham.