Batman: Arkham Knight – Przepustka sezonowa
Przepustka sezonowa do gry Batman: Arkham Knight zapewnia dostęp do nowych misji fabularnych, nowych superzłoczyńców starających się przejąć Gotham City, nowych wersji legendarnego Batmobilu, nowych rozbudowanych wyzwań, nowych skórek postaci oraz nowych wyścigów.