Rzut monetą
Wciel się w postać słynnego pomocnika Batmana - Robina, który usiłuje pokonać Dwie Twarze po odkryciu, iż ten przeprowadza operacje prania brudnych pieniędzy. Zawiera 2 mapy wyzwań RR.