Pakiet fabuły - Czerwony Kaptur
DODATKOWA ZAWARTOŚĆ DLA POSIADACZY PRZEPUSTKI SEZONOWEJ; NIE KUPUJ, JEŚLI POSIADASZ PRZEPUSTKĘ SEZONOWĄ. Zdobądź pakiet fabularny Czerwonego Kaptura i w pojedynkę wypowiedz wojnę niesławnej Czarnej Masce. Po raz pierwszy w serii Arkham możesz wcielić się w bezwzględnego pogromcę bezprawia - Czerwonego Kaptura. Wykorzystaj nowe ataki, gadżety i parę pistoletów, aby wytropić okrytego złą sławą króla przestępczego półświatka i zrównać z ziemią jego imperium bezprawia.