Bag Fight
Ten roguelite oparty na budowaniu talii stawia zarządzanie ekwipunkiem w samym sercu każdej rozgrywki. Zbuduj plecak pełen broni, pancerzy i przedmiotów leczących, starannie układając swój ekwipunek, aby stworzyć konfigurację, która pozwoli ci przetrwać bitwę za bitwą. W miarę postępów odblokowuj nowy ekwipunek, wzmacniaj swój build i odkrywaj coraz lepsze sposoby wykorzystania ograniczonej przestrzeni. Łącz broń, aby tworzyć jej potężniejsze wersje, dopracowuj swój zestaw wyposażenia i dostosowuj plecak do każdego wyzwania, które stanie na twojej drodze. Cechy: - Zarządzanie ekwipunkiem: Przesuwaj przedmioty, aby zoptymalizować swój build! - Łączenie: Scalaj przedmioty w silniejsze wersje! - Wyjątkowe postacie: Poznaj barwną grupę bohaterów - Postępy: Ulepszaj swój plecak i wyposażenie! - Epickie przygody: Odkrywaj różnorodne światy fantasy - Personalizacja: Wyposaż swoich bohaterów i przedmioty w świetne skórki! - Codzienne zadania: Loguj się codziennie, aby zdobywać dodatkowe zasoby - Wciągająca rozgrywka: Łatwa do opanowania, ale trudna do mistrzowskiego opanowania! Twój plecak to twój build. Niech każde miejsce się liczy.