Bag Fight: Newman Pack
Dzięki temu DLC odblokujesz: - 2X szybkość gry! - Nową postać: Newmana - Nową broń: Blaster - Pasywkę awansu postaci: szansa na rzucenie holograficznej broni! Zdmuchnij wrogów swoim wyjątkowym Blasterem!