Bad North: Jotunn Edition
Bad North to urocza, ale brutalna gra taktyczna w czasie rzeczywistym typu roguelite. Broń swojego idyllicznego królestwa na wyspach przed hordą wikingów i pomóż swojemu ludowi w ucieczce. Dowódź swoimi podwładnymi, wykorzystując przewagę taktyczną, którą dają ci różne kształty wysp. Stawka jest wysoka. Niepowodzenie zakończy się rozlewem krwi twoich podwładnych. Jest czarująco brutalna – piękne wyspy generowane proceduralnie stają się scenerią dla malutkich rycerzy i krwawych bitew. Kontrolujesz przebieg bitwy, wydając ważne polecenia swoim żołnierzom, którzy starają się jak najlepiej je wykonywać w ferworze walki. Jest przystępnie rozbudowana – proste sterowanie maskuje dynamiczną symulację walki. Dzięki temu gra nie jest zbyt skomplikowana dla nowych graczy, będąc jednocześnie wyzwaniem dla weteranów. Walczcie dalej, rycerze. Nie dla władzy, nie dla bogactwa ani chwały, ale żeby raz jeszcze nastał pokój w nieprzystępnej krainie Bad North. TAKTYKA CZASU RZECZYWISTEGO TYPU ROGUELITE: Ustawiaj i przemieszczaj swoje oddziały, by stawić czoła wikingom, którzy wiedzą, jak odpowiedzieć na twoje taktyki. Uważnie wybieraj bitwy i planuj ewakuację! Gdy stracisz dowódcę, odejdzie na zawsze; gdy stracisz wszystko – koniec gry! INTELIGENTE STEROWANIE JEDNOSTKAMI: Ty wydajesz rozkazy i nadzorujesz pozycje. Twoi żołnierze zrobią resztę, intuicyjnie nawigując i rozpoczynając potyczki w odpowiedzi na daną sytuację. PROCEDURALNIE GENEROWANE WYSPY: Każda wyspa jest stylistycznie urocza i ma unikalny układ. Zaplanuj swoją strategię, wykorzystując każdy skrawek terenu, bo masz tylko jedną szansę, by ocalić ludzi przed inwazją. ULEPSZENIA DO ODBLOKOWANIA: Silniejsza, mądrzejsza obrona prowadzi do większych nagród. Używaj ich, by przekształcić swoich podwładnych z milicji w doświadczonych wojowników.