Awesomenauts Assemble!
Jest rok 3587. Armie robotów trwają w nieustającej walce między sobą, a konflikt sięga najdalszych krańców wszechświata. W ich dążeniach do panowania nad całą galaktyką, zwracają się do najsilniejszej drużyny najemników we wszechświecie: Awesomenauts! Awesomenauts Assemble! jest przystępną platformową mobą skupioną na walkach 3-na-3. Udaj się na pole walki razem z przyjaciółmi przez internet lub lokalnie za pomocą podzielonego ekranu i nie martw się oczekiwaniem na grę, dzięki możliwości dołączania w każdej chwili rozgrywki. Gra ściąga najlepszych najemników z całej galaktyki do walki na arenach 3-na-3! Obmyślaj taktyki w miare ulepszania i personalizowania umiejętności każdej postaci pod kątem twojego stylu gry. Multiplayerowa Gra 2D, od której wszystko się zaczęło, powraca!