Aven Colony - Deluxe Edition
Zbuduj nowy dom dla ludzkości w Aven Colony Deluxe Edition. Powierzono Ci budowę pierwszej ludzkiej kolonii poza Układem Słonecznym, na obcej, oddalonej lata świetlne od Ziemi planecie Aven Prime z pustyniami, tundrami i dżunglami. Pokonaj wyzwania związane z tworzeniem nowego świata i rozbuduj kolonie, zamieniając je w ogromne miasta. Dbaj o dobrobyt kolonistów, zarządzaj surowcami i spraw, aby Twoja kolonia kwitła w obliczu trudnej rzeczywistości i niebezpieczeństw egzotycznego świata Aven Prime. Zawartość tej edycji: - Gra podstawowa Aven Colony - Dodatkowa zawartość do pobrania Cerulean Vale: Eksploruj niebezpieczne pustkowia Doliny Błękitnej. Ta dodatkowa mapa w trybie piaskownicy zawiera najtrudniejsze środowisko, z jakim koloniści mieli styczność, a także najcenniejsze zasoby. Daj z siebie wszystko i pomóż ludzkości przetrwać poza Układem Słonecznym!