Przeżyj akcję dzięki Autobahn Police Simulator 3 – Complete Edition! Ten pakiet zawiera pełną wersję gry Autobahn Police Simulator 3 oraz wszystkie trzy dodatki: Off-Road, Speed Trap i Police Motorcycle – zapewniając najpełniejsze i najbardziej ekscytujące doświadczenie policyjne na autostradzie! Powróć do służby jako początkujący policjant po poważnym wypadku i rozwijaj się, wykonując ekscytujące misje, biorąc udział w intensywnych pościgach i prowadząc realistyczne patrole. Zabezpieczaj miejsca wypadków, łap nieodpowiedzialnych kierowców i dbaj o bezpieczeństwo na najszybszych drogach Europy – zmiana po zmianie. W dodatku Off-Road wyruszysz patrolować poza utwardzonymi drogami: ścigaj podejrzanych po trudnym terenie wraz ze swoim wiernym psem policyjnym i wykorzystaj nowy pojazd terenowy, aby zatrzymać przestępców. W dodatku Speed Trap egzekwuj przepisy drogowe za pomocą najnowocześniejszej technologii radarowej. Ustaw taktyczne punkty kontrolne, monitoruj kierowców przekraczających prędkość i przywróć porządek na autostradzie jak nigdy dotąd. Dzięki dodatkowi Police Motorcycle poczujesz akcję z bliska – szybko, zwinie i pełne adrenaliny! Doświadcz intensywnych pościgów i błyskawicznych interwencji na dwóch kołach!