Przygotuj się na wyjątkowe doświadczenie pracy policjanta na autostradzie! Autobahn Police Simulator 3 – Pakiet Rozszerzeń łączy wszystkie trzy DLC w jedną pełną akcji paczkę, rozszerzając Twoje zadania, wyposażenie i możliwości rozgrywki jak nigdy wcześniej. Wsiądź na policyjny motocykl, aby uczestniczyć w dynamicznych pościgach, staw czoła wymagającym misjom terenowym z nowym sprzętem i wiernym psem policyjnym, a także egzekwuj przepisy ruchu drogowego przy użyciu zaawansowanej technologii radarowej. Każda misja oferuje nowe emocje, świeże perspektywy i większą głębię roli policjanta autostradowego. Niezależnie od tego, czy manewrujesz w gęstym ruchu, pokonujesz trudny teren, czy monitorujesz przekraczających prędkość kierowców przy użyciu precyzyjnej technologii, ten pakiet rozszerzeń zapewnia najbardziej dynamiczne i wciągające doświadczenie policyjne dotychczas.