Autobahn Police Simulator 3 pozwala Ci grać jako nowicjusz, który właśnie wznowił swoje stanowisko po poważnym wypadku samochodowym, który przez jakiś czas unieruchomił go. Pracuj pilnie i podejmuj misje, aby stać się zdolnym policjantem i zapewnić bezpieczeństwo na autostradzie. Podejmuj nowe misje z Off-Road DLC w rozszerzonym trybie fabularnym i rozwiązuj sprawy z nowymi mechanikami gry, takimi jak sprawdzanie dowodów. Oprócz nowych misji w trybie fabularnym, „Off-Road” oferuje rozszerzony tryb wolnej gry z różnorodnymi nowymi wypadkami do obsługi. Dzięki nowemu pojazdowi policyjnemu zaprojektowanemu specjalnie do jazdy w terenie, będziesz doskonale przygotowany do opuszczenia utartych ścieżek i przechytrzenia przestępców w rozszerzonych pościgach. Poruszaj się po terenie off-road i zatrzymuj sprawców, gdy próbują uciec przed prawem.