Astro Miner: Complete Edition
Leć na niezwykłe planety o zróżnicowanym terenie i rozpocznij wydobycie cennych minerałów, by sprzedawać je w swojej bazie. Kop korytarze, aby dotrzeć do stosów kryształów, lub wysadzaj teren dynamitem i wydobywaj, gdzie tylko chcesz. Zatrudnij pracowników i zbuduj automatyczną maszynę górniczą, aby przyspieszyć prace! Z czasem wydobycie staje się trudniejsze z powodu coraz bardziej wymagającego terenu. Zbieraj pieniądze, aby kupować ulepszenia dla maszyny górniczej, pracowników, pistoletu próżniowego, swojej postaci oraz plecaka. Dzięki temu będziesz świetnie przygotowany i wydobędziesz minerały znacznie szybciej! Funkcje: - leć na 12 bonusowych poziomów z księżycami, na których znajdziesz świetne nagrody pieniężne, pozwalające znacznie wcześniej kupować ulepszenia - zwiedzaj 12 bonusowych podziemnych kopalni, pełnych dodatkowych złotych monet na power‑upy lub skiny - odblokuj 4 nowe pojazdy, którymi możesz jeździć - podróżuj przez liczne nieznane i tajemnicze planety - wydobywaj cenne kryształy z różnych terenów, korzystając z pistoletu próżniowego - sprzedawaj zebrane kryształy w bazie, by zarobić dużo pieniędzy - graj w trybie co‑op dla maksymalnie 2 graczy i dziel się obowiązkami - wydawaj pieniądze na ulepszenia: pojemność, siła, prędkość, pracownicy, szybkość wydobycia i magazyn automatycznej maszyny - jeśli masz trudności z kopaniem, użyj power‑upów lub wysadź teren dynamitem - teleportuj się do podziemi, aby znaleźć złote monety lub wykonuj misje, by je zdobyć - odwiedź Księżyc i sprawdź, jakie nagrody tam czekają - wydawaj monety na odblokowanie świetnych skinów i pojazdu hoverboard - znajdź skamieliny niesamowitych stworzeń, które kiedyś zamieszkiwały planety - ożyw te stworzenia, poproś je, by za tobą podążały, i ciesz się dodatkowymi bonusami Korzystaj z power‑upów, takich jak zwiększona pojemność plecaka, magnes przyciągający kryształy czy plecak odrzutowy, który oprócz zwiększenia prędkości topi teren. Nie są one jednak darmowe: aby z nich skorzystać, przejdź przez portal na planecie i teleportuj się do podziemi po złote monety. Możesz je też wydać na skiny, nowe pistolety próżniowe, a nawet pojazdy! Kto nie chciałby pojeździć na hoverboardzie po nieznanej planecie? Jeśli nie chcesz kopać sam, zaproś znajomego do wspólnej gry w trybie co‑op! Wybierzcie ulubione skórki, wskoczcie na hoverboardy i wzbogacajcie się, sprzedając kolorowe minerały! Uważaj na skamieliny w terenie – supertechnologia pozwoli ci je ożywić, dzięki czemu stworzenia będą cię wspierać dodatkowymi bonusami. Do dzieła! Załóż skafander, odkrywaj nowe planety i wydobywaj cenne kryształy!