Assassin's Creed Odyssey – Edycja Gold
Edycja Gold zawiera podstawową wersję gry i przepustkę sezonową: - Dodatek Dziedzictwo Pierwszego Ostrza - Dodatek Los Atlantydy - Dodatkowa misja Sekrety Grecji - Assassin's Creed III Remastered - Assassin's Creed Liberation Remastered W tej grze akcji i przygody żegluj do starożytnej Grecji i odmień jej losy. Walcz w brutalnych bitwach na lądzie i morzu, ukształtuj swoje przeznaczenie od wyrzutka po legendę i odkryj tajemnice swojej przeszłości. WALCZ JAKO SPARTAŃSKI WOJOWNIK Wykuj własną odyseję w świecie stojącym na krawędzi chaosu i zostań legendarnym spartańskim bohaterem, walczącym po drodze z mitycznymi stworzeniami. Ruszaj do epickich starć pomiędzy Spartą a Atenami, z bitwami 150 na 150 wojowników. RUSZAJ DO STAROŻYTNEJ GRECJI Przebij się przez dzikie ostępy, tętniące życiem miasta i ikoniczne miejsca historyczne. Żegluj po lśniących morzach, wspinaj się na wysokie szczyty i odkryj serce cywilizacji. WYBIERZ WŁASNĄ ŚCIEŻKĘ Twoje wybory kształtują świat wokół ciebie. Graj w żyjącym świecie, który stale reaguje na każdą twoją decyzję: zawiązuj sojusze, rozpalaj konflikty i decyduj o losach postaci. Spersonalizuj swoje wyposażenie, statek oraz umiejętności specjalne i stań się legendą.