Armored Warfare
Armored Warfare, nowoczesna strzelanka czołgowa, wchodzi na Xbox! Przejmij dowodzenie nad najnowocześniejszymi czołgami i dołącz do znajomych w misjach kooperacyjnych, rywalizuj z innymi drużynami w trybie PvP, doświadcz prawdziwej akcji czołgowej w globalnych operacjach. Wybuchowa mieszanka kooperacyjnej i drużynowej rozgrywki jest możliwa dzięki wielkim mapom ze strefami powrotu, dronom, wsparciu AI, nalotom itp.