AQUA KITTY UDX: Xbox One Ultra Edition
Gra AQUA KITTY UDX jest dostępna na konsole Xbox One w rozszerzonej wersji Ultra Edition, zawierającej zupełnie nowy tryb Pancernik! Z powodu nagłego braku mleka koty z całego świata zostały zmuszone do poszukiwania innego źródła swojego ulubionego przysmaku. Ty i twój zespół kocich poszukiwaczy mleka musicie pokonać naturalny strach przed wodą, zejść na dno oceanu i rozpocząć eksploatację naturalnych złóż pełnotłustego mleka. Przygotuj się na szybką podwodną akcję i broń kociaków przed groźnymi mechanicznymi stworami z morskich głębin. Dodatkowy tryb Pancernik przeniesie cię w głębiny Rowu Miau-riańskiego. Musisz tam pofrunąć, zniszczyć ogromną wrogą jednostkę i uratować uwięzione kocięta. Nie płacz nad rozlanym mlekiem, tylko graj - solo albo w trybie współpracy!