WolfFang SkullFang Saturn Tribute Boosted
Seria strzelanek science fiction 'Fang' od Data East jest teraz dostępna jako tytuł 2 w 1! ◆ Zbuduj własną Kawalerię Pancerną i wyrusz na misję! 'Wolf Fang' Jako członek zespołu Rohga, gracz pilotuje broń robotyczną znaną jako 'Kawaleria Pancerna' i rusza do walki. Połącz trzy części—'Korpus (broń dodatkowa)', 'Ramiona (atak w zwarciu)' i 'Nogi (mobilność)'—aby zbudować własną spersonalizowaną maszynę. Pokonaj licznych wrogów, używając kombinacji strzałów, ataków w zwarciu, ataków deptania i broni dodatkowych. Nawet jeśli twój mecha zostanie zniszczony, pilot może kontynuować walkę. Zbieraj przedmioty dzięki odważnym wysiłkom, a będziesz mógł naprawić swojego robota i wrócić na pole bitwy. Wersja na Saturna zawiera ekskluzywne głosy postaci, nowe akcje i tryb boss rush. Rzuć wyzwanie polu bitwy tyle razy, ile chcesz! ◆ Strzelanka pościgowa, w której przemierzasz pole bitwy, korzystając z przyspieszenia, zwalniania i technik dowodzenia! 'Skull Fang' Jako członek zespołu Gaiga, gracz pilotuje myśliwiec i wyrusza, aby przechwycić broń wroga zbliżającą się do linii obrony. Wybierz spośród czterech pilotów, z których każdy ma inne specjalne umiejętności, i czterech myśliwców o różnej wydajności. Kontrolowanie prędkości twojego myśliwca jest kluczowe na polu bitwy. Czy zaryzykujesz i przelecisz z dużą prędkością, aby przedrzeć się przez wrogów, czy też zachowasz ostrożność, lecąc z mniejszą prędkością, by przechwycić wrogów? Twoja odwaga i strategia zostaną poddane próbie. Podczas walk z bossami użyj technik sterowania, aby oznaczyć wrogie samoloty w zasięgu twojego ataku. Wersja Saturn zawiera wyłączne dodatkowe bossy, dodatkowe samoloty i tryb próbny. ◆ Zawiera zaaranżowaną ścieżkę dźwiękową "Boosted" od 10 renomowanych kompozytorów! Oprócz oryginalnej wersji arcade i zaaranżowanej ścieżki dźwiękowej BGM z wersji Saturn, ta edycja zawiera nowo stworzone aranżacje "Boosted". Graj, korzystając ze swojej ulubionej ścieżki dźwiękowej. <Kompozytorzy biorący udział w aranżacjach "Boosted"> COSIO Fantom Iris MASAKI(ZUNTATA) O.T.K. HAGANE KEISHI YONAO Ayako Saso Shinji Hosoe Shohei Tsuchiya(ZUNTATA) Daisuke Matsumoto ◆ Pełne wsparcie dla graczy dzięki rozbudowanym opcjom w Saturn Tribute! Nawet jeśli popełnisz błąd, możesz cofnąć się i spróbować ponownie, korzystając z funkcji 'Rewind' lub użyć funkcji 'Zapisz i Wczytaj'. W 'Wolf Fang' możesz zmienić kolor swojego mecha, wzmocnić jego pancerz i zwiększyć szybkość regeneracji wskaźnika. W 'Skull Fang' masz nieograniczoną liczbę kontynuacji, uproszczone komendy do specjalnych manewrów oraz możliwość przełączenia na pionowy wyświetlacz. W "Skull Fang" można kontynuować w nieskończoność, uprościć komendy manewrów specjalnych i zmieniać orientację oraz rozmiar ekranu. Skorzystaj z opcji i podejmij misję! ※Menu gry jest dostępne w języku japońskim i angielskim, ale niektóre teksty i głosy w głównej części gry są tylko w języku japońskim.