Alone in the Dark - Pre-Order
Już teraz zamów Alone in the Dark w przedsprzedaży i otrzymaj pakiet kostiumów Derceto 1992. Horror psychologiczny spotyka się z południowym gotykiem w tym nowym wydaniu klasycznego survival horroru Alone in the Dark. Ten list miłosny do przełomowego oryginału pozwala ci przeżyć przerażającą historię oczami jednego z dwojga bohaterów. Wciel się w Edwarda Carnby'ego lub Emily Hartwood i eksploruj otoczenie, walcz z potworami, rozwiązuj zagadki i odkrywaj niepokojącą prawdę o dworze Derceto... Wujek Emily Hartwood zaginął głęboko na południu w latach 20. XX wieku. Wraz z prywatnym detektywem Edwardem Carnbym, Emily wyrusza w podróż do dworu Derceto, domu dla umysłowo chorych, gdzie ukrywa się coś nieokreślonego. Spotkasz tam dziwnych mieszkańców, koszmarne krainy, niebezpieczne potwory i ostatecznie odkryjesz spisek rodzącego się zła. Gdzieś pomiędzy rzeczywistością, tajemnicą i szaleństwem czeka na ciebie przygoda, która zakwestionuje twoje dotychczasowe przekonania. Komu możesz zaufać, w co uwierzysz i co zrobisz dalej?