Aliens: Fireteam Elite Ultimate Edition
Wersja Ultimate Edition gry Aliens: Fireteam Elite to mus dla wszystkich ambitnych Kolonialnych Marines. Poza podstawową grą otrzymasz rozszerzenie „Pathogen” zawierające nową kampanię, nowe bronie i nie tylko! Ultimate Edition zawiera ponadto pełen zestaw kosmetycznych pakietów zawartości do pobrania Przepustki Endeavor, a także pakiet weterana Endeavor. ROZSZERZENIE „PATHOGEN” Tajemniczy patogen wywołuje chaos na LV-895. Jego niebezpiecznemu wpływowi nie są w stanie oprzeć się nawet ksenomorfy. Załoga statku Endeavor musi wyruszyć w niezbadane okolice i stawić czoła przerażającym nowym wrogom, by mieć szansę na odkrycie źródła tego nowego, tajemniczego zagrożenia. Dołącz do innych marines w nowej kampanii, prowadzącej do serca gniazda patogenu. Jesteście uzbrojeni w nowe bronie i atuty, które pomogą wam powstrzymać patogen, zanim pochłonie całą planetę. PRZEPUSTKA ENDEAVOR Spełnij swoje survivalowe marzenia w uniwersum Aliens, w pełni personalizując swoją postać kolonialnego marine. Wybieraj spośród najlepszych pancerzy Weyland-Yutani! A może szukasz zmiany stylu? Przekonaj się na własnej skórze, jak żyją kosmiczni transportowcy, i pokaż, że nawet przeciętni zjadacze chleba mają szansę na przetrwanie w obliczu zagrożenia ze strony ksenomorfów. Przepustka Endeavor oferuje cztery pełne atrakcji pakiety zawartości do pobrania z ponad 80 elementami kosmetycznymi, pozwalającymi na stworzenie własnego stylu. PAKIET WETERANA ENDEAVOR Wybierz klasyczny wygląd i skorzystaj z 12 elementów kosmetycznych zainspirowanych filmową nostalgią z klasycznego uniwersum Aliens, uwielbianego przez wielu fanów. Nawet najbardziej zaprawieni w bojach marines uronią łzę tęsknoty za chwałą minionych dni.