Aircraft Carrier Survival
Kiedy niszczycielskie fale oceanu mieszają się z okrucieństwem wojny, rozpoczyna się walka o przetrwanie. Witaj w Aircraft Carrier Survival - grze strategicznej osadzonej w bezlitosnych realiach II wojny światowej, w której twoje umiejętności dowódcze zadecydują o losie morskiego giganta. Przejmij dowództwo nad lotniskowcem, jego załogą, oficerami i samolotami podczas II wojny światowej. Pokaż przykład wojskowej skuteczności, wybierając odpowiedni sprzęt, marynarzy i eskortę. Zaokrętuj załogę i wyznacz priorytetowe cele swoim oficerom. Na statku jest wiele stanowisk do obsadzenia, więc rozsądne zarządzanie ma wpływ na pomyślny przebieg misji. Brygady naprawcze zajmujące się usuwaniem uszkodzeń mogą skutecznie walczyć z pożarami, zalaniem, atakami torpedowymi, nalotami, a także z samobójczymi atakami wrogich pilotów, jednak nie ze wszystkim jednocześnie. Oceń, które zagrożenie będzie należało zlikwidować w pierwszej kolejności, aby okręt przetrwał. Manewruj, korzystaj z uzbrojenia przeciwlotniczego, samolotów i wszystkiego, co znajdziesz w swoim arsenale, aby przetrwać atak nieprzyjaciela. Upewnij się, że każdy wróg, którego spotkasz, skończy na dnie Pacyfiku. Wykorzystaj informacje zebrane podczas misji rozpoznawczych, aby przygotować pilotów i samoloty do operacji wojskowych na wielką skalę. Uderzaj w bazy lądowe wroga, a nawet w całą jego flotę. Zidentyfikuj przeciwnika i namierz jego pozycję, aby przeprowadzić skuteczny atak i zadecydować o manewrach oraz kolejności strącania celów. Czy zaryzykujesz życie całej swojej załogi, aby uratować jednego z jej członków? Czy potrafisz podejmować decyzje pod presją czasu? Bez względu na wszystko, ofiary są nieuniknione, a jedynym źródłem odkupienia jest zwycięstwo!