Adventure Bundle
Squirrel with a Gun Jako najbardziej nieznośny gryzoń w okolicy odkryj w sobie talent do zbrodni i chaosu w pogoni za złotymi żołędziami w tym szalonym połączeniu sandboxowej strzelanki i logicznej platformówki. Gryź, drap i strzelaj, by uciec z podziemnej bazy i pokonać Agentów. Afterimage Afterimage to ręcznie rysowana przygodowa gra akcji 2D z wciągającą historią osadzoną w ruinach fantastycznego świata, w której gracze mają szybko pokonać różnorodne postaci i przeprawić się przez nieliniowe poziomy. Lata po kataklizmie, który przyniósł kres ludzkiej cywilizacji, dziewczyna cierpiąca na amnezję wyrusza w podróż, która w niewytłumaczalny sposób rozpocznie serię wydarzeń i zadecyduje o losach nowego świata. Cris Tales Cris Tales jest cudownym ukłonem z nową perspektywą w kierunku gier indie oraz klasyków JRPG. Zerkaj w przeszłość, działaj w teraźniejszości oraz obserwuj, jak Twoje wybory zmieniają przyszłość — wszystko równolegle na jednym ekranie! Dołącz do przebudzonej Magini Czasu Crisbell oraz jej magicznych towarzyszy w świecie, który czeka ponura przyszłość. Potężna Cesarzowa Czasu wraz z armią próbują wywołać kataklizm, który zagraża istnieniu krainy Crystallis oraz sąsiadującym czterem królestwom. Extinction Jesteś jednym z ostatnich Strażników świata, żołnierzem imieniem Avil, jedyną nadzieją na powstrzymanie niepochamowanych hord Ravenii. Walcz z olbrzymami i ich pomagierami na wsiach, broń miast i chroń ocalałych ludzi, zmuszonych do ucieczki ze zniszczonych domostw.