Kup NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Deluxe Edition i ciesz się najpełniejszą zabawą w NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER! To wydanie zawiera pełną wersję gry NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER oraz wszystkie materiały dodatkowe dostępne dla Przepustki Sezonowej. Marka Naruto wraca z zupełnie nową grą: NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER! W tej nowej odsłonie gracze walczą w czteroosobowych grupach przeciwko innym drużynom w sieci! Pod względem grafiki SHINOBI STRIKER został stworzony od zera w zupełnie nowym stylu graficznym. Poprowadź swoją drużynę i stoczcie boje online, by wyłonić najlepszych ninja!