Dzięki temu zestawowi treningowemu twój awatar natychmiast zyska dostęp do ninjutsu, tajnych technik i przedmiotów postaci z przepustki sezonowej 6, bez konieczności gromadzenia punktów treningowych w trakcie rozgrywki. ■ Postacie z przepustki sezonowej 6 ● Nagroda za rangę treningową x5 – Minato Namikaze (Reanimacja) – Obito Uchiha (Jinchuriki Dziesięciu Ogonów) – Kaguya Otsutsuki * Kiedy kupisz DLC, jego elementy możesz odebrać z pudełka z prezentami w karczmie. * Zakup tego zestawu treningowego da ci tylko dostęp do ninjutsu, tajnych technik albo przedmiotów kupionych przez ciebie postaci z DLC. Zakupienie dowolnego treningu mistrzów specjalnych ninjutsu po nabyciu tego zestawu treningowego da ci dostęp do ninjutsu, tajnych technik i przedmiotów tych postaci. * Zakup tego zestawu treningowego nie zwiększy twojej rangi treningowej dla wskazanych mistrzów.