Aby uczcić osiągnięcie 15 milionów użytkowników, udostępniamy pakiet zwojów światła księżyca x15! Zawartość: – 15 zwojów światła księżyca Zwojów światła księżyca można używać, żeby zdobyć różne modyfikacje twojego awatara, w tym kostiumy, broń i narzędzia ninja! Podobnie jak w przypadku innych gier z tej serii, zwoje można otwierać, wyceniając je w warsztacie ninja. * Wyceniając te zwoje możesz otrzymać przedmioty o takiej samej rzadkości co zwoje ezoteryczne, które zdobywasz w grze. * Po pobraniu tych materiałów możesz otrzymać przedmioty w grze, wyceniając zwoje światła księżyca w warsztacie ninja.