PAYDAY 3: Silver Edition
Silver Edition zawiera Podstawową grę Maskę ciemny szterling PRZEPUSTKĘ SEZONOWĄ (6 miesięcy) PAYDAY 3 to wyczekiwana kontynuacja jednej z najpopularniejszych kooperacyjnych strzelanek w historii. Od czasu premiery gracze PAYDAY cieszą się idealnie zaplanowanymi i wykonanymi napadami. Właśnie to sprawia, że PAYDAY jest dynamiczną kooperacyjną produkcją FPS, która nie ma sobie równych. Przerwij odpoczynek i wróć do świata przestępstw, wcielając się w gang Payday – obiekt zazdrości wyjętych spod prawa i koszmar oddziałów policji. Kilka lat po zakończeniu rządów terroru na terenie Waszyngtonu gang ponownie łączy siły, by zlikwidować zagrożenie, które zmusiło go do porzucenia przedwczesnej emerytury. Zżyta ekipa Legendarny gang Payday, którego boją się zarówno gliniarze, jak i przestępcy, powrócił. Grupa została wyrwana z błogiej emerytury i wrzucona z powrotem do świata zbrodni przez chaos, który po sobie pozostawiła. By zidentyfikować i usunąć nowe zagrożenie, gang opuszcza Waszyngton i rusza do Nowego Jorku. Nowe miejsce oznacza nie tylko kolejne wyzwania, ale też nowe możliwości dla rabusiów, którzy mają plan. Nie opieraj się chciwości Nie wstydź się swojej chciwości i spuść ją ze smyczy w grze PAYDAY 3. Poza złotem, gotówką, biżuterią i innymi kosztownościami możesz też zbierać przeróżne bronie, przedmioty kosmetyczne i wyrazy uznania. Nie będzie to jednak nic łatwego. Musisz ciężko pracować i układać dobre plany, dzięki którym ukradniesz jak najwięcej łupów. Zdobywaj doświadczenie, odblokowuj nowe umiejętności i zyskuj wprawę w używaniu broni, by móc stawić czoła coraz trudniejszym wyzwaniom. Sztuka rabowania Każdy zawodowy rabuś wie, że udany napad wymaga dobrego planu, ciężkiej pracy i dużej dozy szczęścia. PAYDAY 3 daje graczom możliwość podjęcia decyzji, w jaki sposób wykonają daną akcję – mogą się zakraść po cichu lub od razu otworzyć ogień, wypuścić zakładników albo wykorzystać ich do swoich celów, grać na własną rękę bądź z przyjaciółmi. Wolność wyboru jest nieograniczona, a różne decyzje zauważalnie wpływają na rozgrywkę. Graj w trybie kooperacji Nie każdy jest godny stać u twojego boku w trakcie napadu. Z tego powodu grą PAYDAY 3 najlepiej się delektować z bliskimi przyjaciółmi – tymi poznanymi jeszcze w piaskownicy lub dopiero podczas rozgrywki. Seria PAYDAY od początku ceni więzi umocnione przez trudne próby i próbuje to odzwierciedlić w czynach oraz słowach rabusiów w grze, a także poprzez naszą społeczność poza nią. Do gry w PAYDAY 3 niezbędne jest konto Starbreeze Nebula.