The Knightling - Deluxe Edition
The Knightling - Deluxe Edition obejmuje zawartość gry podstawowej oraz dodatku Deluxe Edition Upgrade, który zawiera: Złote barwy dla giermka i Magnusa Przemierzaj Clesseię, wyglądając iście po królewsku – takim wyglądem mogłaby pochwalić się sama królowa! Dzięki złotym barwom dla giermka i złotym pokryciem Magnustego, będziesz wyglądać jak najbardziej lojalny i dostojny giermek! W rozszerzeniu oprócz 11 domyślnych barw i 11 domyślnych pokryć z gry podstawowej dostępna jest jedna nowa barwa i jedno nowe pokrycie. Barwy Albamare dla giermka i Magnusa Włóż strój i chwyć za tarczę w barwach inspirowanych daleką krainą, gdzie ewolucja przebiegła inaczej – stworzenia i zwierzęta są bardziej rozwinięte od ludzi. Chociaż pochodzące z daleka, te barwy cechuje przyjemny, świeży zapach sosny. W rozszerzeniu oprócz 11 domyślnych barw i 11 domyślnych pokryć z gry podstawowej dostępna jest jedna nowa barwa i jedno nowe pokrycie. Element kosmetyczny – wstążka na lampę dla giermka Rozświetl mrok nocy i ciemne krypty dzięki nowej długiej wstążce przywiązanej do dwóch niewielkich i okrągłych lamp. W rozszerzeniu oprócz 6 domyślnych wstążek z gry podstawowej dostępna jest jedna nowa wstążka.