Gord
Gord to gra strategiczno-przygodowa w klimatach dark fantasy osadzona w pełnym niebezpieczeństw, opustoszałym świecie zainspirowanym słowiańską mitologią. Musisz budować, aby przetrwać ataki plugawych stworzeń. Zwycięstwo będzie jednak wymagało poskromienia ciemności kryjącej się za bramami. Król rozkazuje Ci zapanować nad nieokiełznanym światem poprzez budowanie i rozwijanie osad w obliczu oporu ze strony najeźdźców, potworów i innych przeciwników. Obejmij dowodzenie nad Plemieniem Świtu i staw czoła dylematom etycznym związanym z przywództwem, sprawując pieczę nad społecznością – odpowiedzialność za jej bezpieczeństwo i zdrowie psychiczne spoczywa na Twoich barkach. Chroń swoich ludzi przed głodem, chorobami i traumą. Podsycaj w nich wiarę i przygotuj ich do walki. W zamian społeczność przysięgnie Ci wierność i będzie gotowa poświęcić życie. W tym bezlitosnym świecie każda rodzina pozna znaczenie poświęcenia. Choć gród zapewnia schronienie, siły ciemności nie śpią. Musisz przygotować swoich ludzi, zdobyć się na odwagę, aby przemierzyć opustoszałe ziemie, prowadzić podboje i utorować ścieżkę, która ukształtuje Twoje królestwo. Czyhają na Ciebie nikczemne stwory i złowrogie bóstwa, ale posługując się potężnymi zaklęciami i zdolnymi wojownikami, masz szansę sprowadzić światło do krainy ciemności.