Gord - Hold Your Ground
„Nie ustępuj” to scenariusz specjalny polegający na obronie przed kolejnymi falami wrogów. Broń grodu przed coraz silniejszymi falami wrogów. Przygotuj się do obrony i staw czoła nadchodzącej inwazji!