TramSim: Console Edition
W TramSim transport miejski żyje swoim życiem: Wydanie na konsole! Doświadcz czystego fotorealizmu w dwóch ikonicznych miastach Europy – bez względu na to, skąd jesteś, możesz prowadzić realistyczne tramwaje na rozmaitych liniach komunikacyjnych. Zapoznaj się z rozkładem jazdy i staw czoła niepowtarzalnym wyzwaniom – mamy rozgrywkę dla każdego! Poznaj serce przepięknego Wiednia w Austrii, obsługując 2 linie. Usiądź w kabinie Flexity i poznaj pierwszą z nich – pełną zieleni i klasycznych budynków albo pokieruj tramwajami retro typu E2, by przewozić pasażerów na pokładzie unikatowego tramwaju R2.2b po Monachium w Niemczech, w którym przy trasach 3 linii komunikacyjnych pełno jest bogatych historycznych budowli. W obu miastach panuje dynamiczny ruch miejski: samochodów i pieszych, a inne tramwaje sterowane są przez SI. Wszystko to jest dostępne dla graczy, każdy może dołączyć do zabawy! Zacznij od trybu dla początkujących, przejdź samouczki i opanuj sztukę prowadzenia tramwaju. Pasażerowie w Wiedniu i Monachium czekają na Ciebie w grze TramSim: Wydanie na konsole!