Aero The Acro-Bat
Aero the Acro-Bat 2 to gra wydana w 1993 – teraz ponownie masz szansę ocalić cyrkowy świat! Potężny i ekscentryczny przemysłowiec Edgar Ektor poprzysiągł zniszczyć świat rozrywki w ramach zemsty za wyrzucenie go z cyrku, gdy był dzieckiem – wtedy jeden z jego żartów okazał się przesadą i prawie zabił zwierzę w cyrku. Zaczął od nękania miejscowego cyrku z gromadą klaunów i porwania załogi cyrkowej, aby zepsuć przedstawienie. Cała nadzieja w Aero the Acro-Bat, gwieździe cyrkowej: musi ocalić znajomych i dziewczynę, Ariel, i pokrzyżować szalone plany Edgara Ektora, aby wszyscy mogli ponownie cieszyć się przedstawieniem! Cechy: * Graj w 4 obszarach – każdy z nich ma 5 etapów, w tym etapy z przejazdami * Korzystaj z umiejętności akrobatycznych Aero, aby zrealizować cele w każdym etapie i otworzyć bramę do kolejnego etapu * Zmierz się z różnymi rodzajami dziwnych przeciwników * Przełączaj między angielską a japońską wersją * Funkcja przewijania/turbo: powtarzaj etapy, dopóki nie osiągniesz perfekcji lub przyspiesz bieg wydarzeń * Funkcja zapisu stanu: zapisz w dowolnej chwili i przywróć rozgrywkę do tego punktu * Filtry ekranu: wybieraj spośród kilku filtrów, które pozwalają modyfikować wygląd gry (monitor retro, czarno-biały itd.) * Galeria: sprawdzaj oryginalne ilustracje, plakaty, okładki na pudełka gry itd. * Funkcja oszukiwania: włącz kilka oszustw, które ułatwią ci życie (nieskończona energia, nieskończone życia, nietykalność itd.)