Real Cake Maker: Complete Edition
Zostań najlepszym cukiernikiem w mieście i twórz najsmaczniejsze ciasta w tej pysznej kulinarnej przygodzie! Jakie ciasto lubisz najbardziej? Niezależnie od tego, możesz je upiec! Od bajecznych kremów po urocze dekoracje, projektuj ciasta, które wyglądają tak dobrze, jak smakują. Pochwal się swoimi wypiekami znajomym, organizuj wspaniałe przyjęcia z ciastami lub rywalizuj w emocjonujących konkursach cukierniczych o tytuł mistrza ciast! Funkcje: ● naucz się piec najsmaczniejsze ciasta i wyjątkowe babeczki! ● automatyzuj pieczenie, projektowanie i dekorowanie dzięki narzędziom premium! ● dekoruj swoje ciasta mnóstwem kremów, ozdób i topperów, aby nadać im wyjątkowy wygląd! ● organizuj przyjęcia z ciastami ze swoimi uroczymi zwierzęcymi przyjaciółmi i spraw, by każde święto było niezapomniane ● dołącz do konkursów pieczenia, głosuj na swoje ulubione ciasta i wygraj pierwszą nagrodę! ● przymierz niemal 150 elementów ubioru i fryzur. ubierz się jak prawdziwy cukiernik! ● ciesz się kolekcją zabawnych kolorowanek, które pobudzą twoją artystyczną stronę Upiecz radość i osłódź swój dzień wspaniałymi wypiekami!