Real Cake Maker
Zostań najlepszym cukiernikiem w mieście i twórz najsmaczniejsze ciasta w tej pysznej kulinarnej przygodzie! Jakie ciasto lubisz najbardziej? Niezależnie od tego, możesz je upiec! Od bajecznych kremów po urocze dekoracje, projektuj ciasta, które wyglądają tak dobrze, jak smakują. Pochwal się swoimi wypiekami znajomym, organizuj wspaniałe przyjęcia z ciastami lub rywalizuj w emocjonujących konkursach cukierniczych o tytuł mistrza ciasta! Funkcje: ● naucz się piec najsmaczniejsze ciasta! ● korzystaj z profesjonalnych narzędzi cukierniczych do pieczenia, projektowania i dekorowania! ● dekoruj swoje ciasta mnóstwem kremów, ozdób i topperów, aby nadać im wyjątkowy wygląd! ● organizuj przyjęcia z ciastami ze swoimi uroczymi zwierzęcymi przyjaciółmi i spraw, by każde święto było niezapomniane ● dołącz do konkursów pieczenia, głosuj na swoje ulubione ciasta i wygraj pierwszą nagrodę! ● ubierz się jak prawdziwy cukiernik! Załóż ładną czapkę kucharską i uroczy fartuch ● ciesz się kolekcją zabawnych kolorowanek, które pobudzą twoją artystyczną stronę Upiecz radość i osłódź swój dzień wspaniałymi wypiekami!