Real Cake Maker: Cool Kidz
Dzięki temu DLC odblokujesz: - 4 nowe urocze sukienki - 8 nowych czarujących topów - 8 nowych kolorowych szortów - 5 nowych uroczych fartuchów z zabawnymi wzorami - 8 nowych zabawnych czapek z daszkiem - 4 nowe świeże pary butów - 14 nowych fantastycznych fryzur - 2 nowe gadżety kuchenne: mikser i blender kubkowy Twórz urocze stylizacje i ciesz się pieczeniem w nowym stylu!