Spodziewaj się niespodziewanego w Train Sim World 6! Przygotuj się na wszystko, przemierzając słynny falochron brzegowy w Dawlish oraz linię brzegową Devon Banks na trasie RIVIERA LINE za sterami GWR Class 802 i Class 150/2. Train Sim World 6 zaprasza do wcielenia się w rolę maszynisty lub konduktora Intercity i lokalnych połączeń GWR. Mknij pomiędzy Exeter i Plymouth na pokładzie Class 802 lub wybierz się do Paignton za sterami Class 150/2. Odwiedź nowo wybudowaną stację w Marsh Barton, zachwyć się morzem i mknij przez pagórkowate krajobrazy. A następna stacja to... KOMUNIKATY! Słuchaj ich uważnie zarówno na peronach, jak i w pociągach, by poznać szczegóły każdej podróży. Staw czoła niespodziankom, bo szykują się WYDARZENIA LOSOWE: może trzeba będzie stać dłużej na sygnale, a może pojawią się dodatkowe ograniczenia prędkości. Z TRYBEM KONDUKTORA, TRYBEM PEŁNEJ SWOBODY, CREATORS CLUB, TRYBEM FOTOGRAFICZNYM i innymi funkcjami wyrusz we własną podróż, na swoich zasadach. Niektóre funkcje w grze, w tym komunikacja online i inne funkcje online, mogą nie być dostępne na koncie dziecka Xbox. Na konsolach Xbox „dziecko” oznacza gracza poniżej 13. roku życia, chyba, że lokalne prawa stanowią inaczej. Uwaga: W związku z możliwościami konsoli serii Xbox One (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) oraz konsoli Xbox Series S użytkownicy z nich korzystający mogą spodziewać się innych rozkładów jazdy i warstw, które są dopasowane do wydajności danej platformy. By dowiedzieć się więcej, przejdź do Centrum wsparcia Dovetail Games i wyszukaj „Train Sim World 6 FAQ”.