The Knight Witch
Czarodziejka, która strzela i rzuca czary! Od szybkiej rozgrywki typu shoot ’em up po niszczycielskie, rozrywające wrogów zaklęcia — wykorzystaj magię, aby niszczyć najsilniejszych i najstraszniejszych przeciwników oraz rośnij w siłę dzięki potężnym wzmocnieniom, takim jak broń maszynowa czy potrójny strzał. Dynamiczna personalizacja czarodziejki! Spersonalizuj ekwipunek w ręce i przyjmij własny styl gry dzięki ponad 30 unikatowym kartom zaklęć. Stwórz ofensywną napastniczkę skoncentrowaną na walce dystansowej lub zbliż się do przeciwnika, używając potężnych toporów i imponujących fal uderzeniowych. Buduj zaufanie i silne więzi Świat Podziemi godziwie wynagrodzi twoje bohaterskie czyny i starania: rycerskie czarodziejki rosną w siłę dzięki wdzięczności i zaufaniu, więc muszą cieszyć się dobrym imieniem. Dokonywane wybory będą miały długotrwały wpływ na twoje otoczenie, więc postępuj z rozwagą! Ilość i jakość Grę The Knight Witch zaprojektowano z dbałością jako metroidvanię bez ograniczeń. Gracze dostają intuicyjny, możliwy do wyłączenia system autocelowania, „kody” zmieniające świat i precyzyjny system prowadzenia przez główny wątek – dostosujesz grę do swojego poziomu i nigdy się nie zgubisz.