Dark Point Games S.A.Akcja i przygoda
Dwie epickie gry w jednym pakiecie. Odpowiedz na wezwanie legendy z zestawem gier Achilles: Legend Untold & Achilles: Survivor. Poznaj nieznaną historię greckiego bohatera w Achilles: Legends Untold i staw czoła niekończącym się falom przeciwników w Achilles: Survivor. ACHILLES: LEGENDS UNTOLD W Achilles: Legends Untold przeżyjesz legendarną historię Achillesa - bohatera wojny trojańskiej. To brutalne RPG akcji z walką inspirowaną soulslike’ami przeniesie Cię do czasów bogów i potworów, gdzie sam musisz wykuć swoją drogę do chwały. Dostosuj swojego bohatera, władaj boskimi brońmi i weź udział w epickich starciach z mitycznymi bestiami i potężnymi przeciwnikami. Opanuj precyzyjny, oparty na wytrzymałości system walki, używaj boskich mocy i zapisz własną legendę w dziejach starożytnej Grecji. Odkrywaj bogaty świat mitologii, poznając nieznaną wcześniej opowieść o Achillesie. ACHILLES: SURVIVOR Tysiące przeciwników. Jeden Ocalały. W Achilles: Survivor liczy się tylko jedno - przetrwanie. Walcz jak półbóg, buduj zabójcze struktury i rośnij w siłę z każdą kolejną próbą w tym dynamicznym roguelite osadzonym w mitycznej Grecji. Graj jako Achilles - lub jako jedna z legendarnych dusz uwolnionych z Tartaru - i pokonaj swoich wrogów... albo zgiń, próbując. Tym razem to Ty opowiesz legendę o Achillesie.