Alone in the Dark
Alone in the Dark to mrożący krew w żyłach horror psychologiczny, ociekający klimatem południowego gotyku – nowe wcielenie kultowej gry, która stworzyła podwaliny gatunku. Każdy krok przybliżający cię do rozwikłania tajemnicy Derceto ściąga na ciebie wzrok wygłodniałych stworów czających się w ciemności. Każda kula może być różnicą między przetrwaniem a straszliwym końcem. Każde drzwi mogą prowadzić do świata koszmarów, z którego wyłaniają się szpony, macki i obłęd. Wypraw się do międzywojnia w Luizjanie – epoki dekadencji skrywającej mroczną opowieść o ucieczce od dawnych traum i nietolerancyjnego społeczeństwa prosto w objęcia czegoś mroczniejszego, czegoś, co czekało cierpliwie przez eony. To Alone in the Dark, jakiego jeszcze nie widzieliście – mistrzowsko poprowadzona opowieść w klimacie południowego gotyku i kosmicznego szaleństwa, która oddaje hołd swoim legendarnym korzeniom, stanowiąc jednocześnie krok naprzód w opowiadaniu historii w gatunku survival horror. Przejmująca opowieść o tajemnicy i szaleństwie Wkrocz do posiadłości Derceto, szpitala dla obłąkanych, który skrywa straszliwą tajemnicę. Prywatny detektyw Edward Carnby i jego klientka Emily Hartwood wyruszają na przerażającą wyprawę. Emily poszukuje zaginionego wuja, a Edward rozwiązania najtrudniejszej sprawy w karierze – oboje szukają też odpowiedzi na pytania, które boją się zadać. Ta nowa odsłona klasyka to niezapomniana przygoda dla jednego gracza, pełna napięcia, strachu i niewyobrażalnych zwrotów akcji. Hollywoodzka obsada Zobacz najlepsze aktorstwo w historii survival horrorów dzięki kreacjom wielokrotnie nagradzanych Jodie Comer („Obsesja Eve”, „Free Guy”) i Davida Harboura („Stranger Things”, „Czarna Wdowa”) w ich pierwszych rolach w grze wideo. Idealnie odwzorowane twarze Jodie i Davida ożywiają postacie Emily Hartwood i Edwarda Carnby’ego, sprawiając, że historia opowiedziana w Alone in the Dark nabiera autentyzmu, a doświadczenie jej w pełni wymaga dwukrotnego ukończenia gry. Hołd oddany pionierom horroru Odkryj na nowo esencję horroru psychologicznego w grze, która z szacunkiem nawiązuje do swojego pierwowzoru z 1992 roku – protoplasty gatunku survival horror. Alone in the Dark to tytuł przesiąknięty atmosferą klasycznego horroru, z nowocześnie poprowadzoną fabułą i rozgrywką. Pozycja obowiązkowa dla fanów niestworzonych opowieści, zgłębiania przerażających miejsc i desperackiej walki o życie. Opowieść, która podważa rzeczywistość Alone in the Dark to dzieło Mikaela Hedberga, uznanego scenarzysty takich horrorów jak „SOMA” i „Amnesia”. W swojej zawiłej sieci tajemnic gra dotyka tematów traumy, wiary, zła i porzucenia. Niezależnie od tego, czy stawisz czoła koszmarowi jako Emily, czy Edward, odkryjesz sekrety, które zmienią twoje wyobrażenie o fabule w grach wideo.