Alone in the Dark - Vintage Horror Filter Pack
Ubogać swoją rozgrywkę dzięki filtrom, które zabiorą cię w podróż przez annały historii horroru. Od echa lat minionych skąpanego w odcieniach sepii, przez rozpikselowany oniryczny obraz lo-fi, po mroczną estetykę filmu noir – fan każdego z tych stylów poczuje się w Derceto jak w domu.